torsdag den 12. januar 2017

2017 Målsætninger og planer

JA JA JA - Jeg ved godt der er 3 måneder til!!!!

Men forberedelse er key hvis man vil opnå gode resultater og så har jeg et par fede ting at berette :)

Jeg ser meget frem til 2017 sæsonen af flere grunde. SG-70 har købt en Arcus, AA kommer tilbage fra værksted og jeg skal deltage i 2 store konkurrencer :D

Jeg tænker ikke at denne her tråd skal være så lang men jeg vil da gerne lige skrive mine planer for sæsonen og også mine målsætninger.

Plan banan 2017
TK
10 dages træning på Arnborg
DM
SunAirCup

Trænings konkurrencen regner jeg med at dejltage i så meget jeg kan, Det er jo så dejlig nemt. Så har jeg taget ferie 10 dage i påske perioden hvor jeg træner fra Arnborg.
DM - WUUUUUP... ber om godt vejr og dårlig modstand ;)
SunAirCup - Verdens bedste konkurrence med lige dele hygge og seriøsitet! Det fedt!

Målsætninger 2017 JEG HAR KUN EN! - og så de andre!
Min målsætning for 2017 er ikke at komme ud for nogen uheld! At sætte min egen og andres sikkerhed før noget andet og være motiverende overfor klubkammerater og andre mennesker jeg møder på min vej., Udover det er der dem her

1.  Flyve 6000 termik liga km
2. Slutte i top 4 til DM i std. klassen
3. opnå en podieplads til SAC
4. Flyve en stræktur fra Arnborg og retur med Lolland Falster Airport som vendepunkt
5. Flyve en 750km opgave (CC OK)
6. Flyve minimum 5 – 500km opgaver hvoraf minimum 3 er deklareret
7. Nyde hvert sekund jeg er i luften

Ja. Det er bare om at komme igang :)
Her til sidst vil jeg også lige sige at Danish Airphoto http://www.danish-airphoto.dk/ har sagt ja til at sponsorerer mine flyslæb til DM, Det er jeg super glad og taknemmelig for :) Gå lige ind og se de fede billeder og få en god gave ide til firmaer, gårde, huse ja hvad som helst man kan tage billeder af fra luften :) 


SEEEES 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar